Isnin, 25 Februari 2008

Tag lagi!

Untuk berlaku adil, sengaja aku pos juga entri mengenai tag yang sudah aku jawab di "blog aku yang lagi satu" tu...

Soalan tagnya ialah:
  1. Link to your tagger and post these rules.
  2. List 8 random facts about yourself.
  3. Tag 8 people at the end of this post and list their names.
  4. Let them know that they have been tagged by leaving a comment on their blogs.


Maka, untuk menjawabnya, aku akan melanggar beberapa peraturan. Aku cuma akan mengikut arahannya yang kedua itu sahaja.

List 8 random facts about yourself.

  1. Aku seorang lelaki
  2. Aku seorang Muslim
  3. Aku dilahirkan di Utara Semenanjung Malaysia
  4. Aku rakyat Malaysia
  5. Aku makan nasi
  6. Aku pakai Streamyx
  7. Aku tonton TV
  8. Aku masih single... (har har har!)

Sekian jawapan tag dari aku. Semoga pihak penanya berpuas hatilah hendaknya, heheh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen ja. Tak kisah punya...

Terkini dalam Ilmiah

Terkini dalam Laman Suka²ku

Entri Terkini Blog Orang